IT help desk technician

Ben je klant- en servicegericht en heb je een probleemoplossende houding? Dan bezit je de ideale eigenschappen van een IT support/help desk technician. LinkedIn Learning helpt je om de vaardigheden die hierbij komen kijken te ontwikkelen. Van het installeren en onderhouden van apparaten en software tot beveiligen van de organisatie en het netwerk. Door deze training te volgen bereid je je uitstekend voor op het CompTIA A+ examen. 

Start met deze opleiding

Voorkennis

Voorkennis heb je voor deze trainingen niet nodig. Wel een onderzoekende en klantgerichte houding. Ook technisch inzicht is geen overbodige luxe. Heb je dat in huis? Dan heb je alles om te starten met de trainingen. Onderwerpen die hierin aan bod zullen komen zijn: het onderhouden van apparaten, opslag en randapparatuur, het internet en de cloud, command line interface, netwerk- en organisatiebeveiliging.

Doelgroep

Deze trainingen zijn geschikt voor jou als je het CompTIA A+ examen en/of wilt ontdekken hoe je apparaten en software installeert en onderhoudt.

Certificaat

Deze trainingen bereiden je voor op het CompTIA A+ examen.